REGULAMIN SKLEPU

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
  3. PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY
  4. E-PARAGON
  5. DOSTAWA ZAMÓWIENIA
  6. CENY I METODY PŁATNOŚCI
  7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  8. SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  9. REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW
  10. REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG ELEKTRONICZNYCH
  11. ROZSTRZYGANIE SPORÓW I POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  12. RODO – PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
  13. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym https://onebee.pl/ prowadzony jest przez spółkę Onebee SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie (adres siedziby i do korespondencji: ul. Świeradowska 47, 02-662 Warszawa, Polska), wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001129278; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie; NIP 5214087283, REGON 529735290, adres poczty elektronicznej: [email protected].
    2. Regulamin sklepu Onebee skierowany jest do konsumentów oraz do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej.
    3. Kontakt ze sklepem Onebee Adres Sprzedawcy: Onebee sp. z o. o., ul. Świeradowska 47, 02-662 Warszawa Adres e-mail Sprzedawcy: [email protected] Numer telefonu Sprzedawcy: 698235409 Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą za pomocą adresu email i numeru telefonu podanych w niniejszym paragrafie. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 10:00 – 17:00.
    4. Definicje:
      Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
      Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Onebee i która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą;
      Konsument – Klient, który jest osobą fizyczną i spełnia kryteria określone w definicji z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego. Zgodnie z tą definicją za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
      Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
      Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego Onebee
      Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem https://onebee.pl/, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
      Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym, Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą;
      Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów, Produktu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Onebee sp. z o. o. a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
      Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
      Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
      Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę zakupionego Towaru.
      Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
      Formularz zamówienia – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
      Konto – Usługa Elektroniczna, oznaczona indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
      Opinie – Usługa Elektroniczna dostępna w Sklepie Internetowym umożliwiająca dodawanie przez Usługobiorców opinii, ocen i komentarzy dotyczących Produktów oraz zawartych Umów Sprzedaży.
      Prawo autorskie – ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz.U. Nr 24, poz. 83 ze zm.).
      Sprzedawca, Usługodawca – spółka Onebee SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie (adres siedziby i do korespondencji: ul. Świeradowska 47, 02-662 Warszawa, Polska).
      Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
      Usługobiorca – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna; albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
      E-PARAGON – jest to dokument fiskalny w postaci elektronicznej, którego zakres reguluje Ustawa o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r., Rozporządzenie Ministra Finansów w sprawie kas rejestrujących oraz Rozporządzenia MPiT w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym muszą odpowiadać́ kasy rejestrujące.
  2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
    1. W Sklepie Internetowym Onebee dostępne są Usługi Elektroniczne tj.: Konto, Formularz Zamówienia oraz Opinie.
      1. Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie dwóch aktywności przez Usługobiorcę – (krok 1) wypełnienie Formularza Rejestracji oraz (krok 2) kliknięciu pola „Zarejestruj konto”. W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego, nazwa (login) oraz hasło. W wypadku Usługobiorców niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected].
      2. Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wypełnieniu Formularza Zamówienia i kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego pola „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego Onebee). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
      3. Opinie – dodanie opinii możliwe jest po wypełnieniu formularza dostępnego w zakładce „Opinie” po przejściu na stronę wybranego Produktu, kliknięciu pola „Wyślij opinię” oraz po potwierdzeniu swojej opinii poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany automatycznie na podany adres poczty elektronicznej. W formularzu dodawania opinii wymagane jest podanie imienia (pseudonimu) i adresu poczty elektronicznej Usługobiorcy oraz treści opinii. Usługobiorca korzystając z Usługi Elektronicznej Opinie obowiązany jest podawać wyłącznie rzetelne oraz prawdziwe informacje. Usługobiorcy zabrania się zamieszczania opinii o charakterze obraźliwym lub niezgodnych ze stanem faktycznym. Opinie powinny być dodawane przez Usługobiorców, którzy zawarli Umowę Sprzedaży w Sklepie Internetowym oraz wyłącznie w odniesieniu do Produktu, którego zakupu dokonali. Opinie zamieszczane przez Usługobiorców stanowią ich własne opinie i nie stanowią opinii Usługodawcy. Usługa Elektroniczna Opinie świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą dokonania oceny za jej pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania korzystania z Usługi Elektronicznej przez Usługobiorcę. Uwidocznienie opinii wystawionej przez Usługobiorcę wymaga jej zatwierdzenia przez Usługodawcę.
    2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca to: komputer, laptop, smartfon lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; dostęp do poczty elektronicznej; przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari lub Microsoft Edge; włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
    3. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  3. PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY
    1. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu Onebee, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
    2. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową https://onebee.pl/, dokonać wyboru towaru podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
    3. Wybór zamawianych przez Klienta Towarów dokonywany jest poprzez ich dodanie do Koszyka.
    4. W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
    5. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
      • przedmiotu zamówienia,
      • jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
      • wybranej metody płatności,
      • wybranego sposobu dostawy,
      • czasu dostawy,
    6. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest podanie danych osobowych oznaczonych, jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
    7. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Onebee sp. z o.o. Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
    8. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną „Onebee – Potwierdzenie zamówienia nr [NUMER ZAMÓWIENIA]”, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
    9. Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
    10. Umowa zawierana jest w języku polskim. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych Zamówienia oraz ogólnych warunków (Regulamin sklepu internetowego Onebee) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  4. E-PARAGON
    1. Sprzedający może, ale nie musi wystawiać e-paragon. Zapisy tego paragrafu dotyczą sytuacji gdy Sprzedający decyduje się wystawiać e-paragon.
    2. Warunkiem wydania e-paragonu jest wyrażenie przez Klienta zgody na jego otrzymanie.
    3. Klient wyraża zgodę na wydanie e-paragonu akceptując Regulamin sklepu.
    4. Klient otrzymuje dostęp do e-paragonu za pośrednictwem hiperłącza przekazanego przez Sprzedawcę na podany w zamówieniu adres e-mail. Uzyskanie przez Klienta dostępu do czytelnej formy e-paragonu jest równoznaczne z wydaniem e-paragonu.
    5. W przypadku problemów z dostępem do e-paragonu Klient powinien sprawdzić folder SPAM oraz skontaktować się niezwłocznie ze Sprzedawcą.
    6. Hiperłącze do e-paragonu będzie aktywne przez 6 lat od momentu jego utworzenia
    7. Sprzedawca może dodatkowo wysłać jednorazowe powiadomienie do Klienta na podany przez niego w zamówieniu nr telefonu w celu poinformowania go o fakcie wystawienia i dostarczenia e-paragonu.
  5. DOSTAWA ZAMÓWIENIA
    1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
    2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską InPost lub poprzez odbiór osobisty. Koszty dostawy zostaną wskazane w momencie składania Zamówienia.
    3. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 3 dni roboczych licząc od dnia złożenia Zamówienia przez Klienta.
    4. Odbiór osobisty zamówienia będzie możliwy pod adresem: Onebee sp. z o.o. ul. Postępu 19, magazyn nr 13, 02-676 Warszawa
  6. CENY I METODY PŁATNOŚCI
    1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.
    2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
      • Płatność za pobraniem,
      • Płatności elektroniczne,
      • Płatność kartą płatniczą.
    3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.
    4. W sklepie udostępniona jest usługa Pobrania (CoD) świadczona za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków.
    5. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl, PayPal.com, InPostPay.pl.
    6. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzą:
      • Przelewy24.pl – spółka PayPro SA ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, NIP: 779-236-98-87, REGON: 301345068, Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000347935, wysokość kapitału zakładowego: 4 737 100,00 zł, wpłacony w całości. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
      • InPostPay.pl – InPost spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, przy ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000543759, NIP: 6793108059 oraz REGON: 360781085;
      • PayPal.com – spółka PayPal (Europe) S.a r.l. & Cie, S.C.A., 5. kondygnacja 22–24 Boulevard Royal, L-2449, Luxembourg.
  7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
    1. Klientowi, który jest Konsumentem przysługuje 14-dniowy termin do odstąpienia od umowy. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14-dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania zamówionych produktów.
    2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sprzedającego Onebee sp. z o.o. o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną na adres [email protected]).
    3. Wzór formularza zwrotu znajduje się w punkcie 13 niniejszego regulaminu. Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
    4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
    5. Zwrot produktów w ramach odstąpienia od umowy odbywa się na adres: Onebee sp. z o.o. ul. Postępu 19, magazyn nr 13, 02-676 Warszawa. Nie przyjmujemy paczek wysłanych metodą za pobraniem lub dostarczanych do paczkomatów/punktów odbioru.
    6. Ważne: wszystkie zwracane produkty muszą być w stanie nienaruszonym. Sprzedawca może odmówić zwrotu pieniędzy za towar noszący ślady użytkowania lub nieposiadający oryginalnej metki.
    7. W przypadku chęci wymiany towaru na inny prosimy o kontakt mailowy na [email protected] w sprawie szczegółów i ustalenia ponownej wysyłki oraz formy płatności (przelew lub pobranie).
  8. SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
    1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia zamówienia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia Zamówienia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie po otrzymaniu i zweryfikowaniu zwróconego Zamówienia, a w każdym innym przypadku nie później niż 14 dni roboczych od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zaproponował i zgodził się na inne rozwiązanie.
  9. REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW
    1. Onebee sp. z o. o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] – 556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
    2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres [email protected]. W tytule wpisz REKLAMACJA [nr zamówienia].
    3. W mailu reklamacyjnym opisz problem, dołącz 2-3 zdjęcia przedstawiające problem oraz zdjęcie paragonu/faktury.
    4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
    5. Onebee sp. z o.o. jest producentem sprzedawanych produktów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej.
    6. W przypadku konieczności przesłania Produktu w ramach reklamacji, wysyłka następuje na adres: Onebee sp. z o.o. ul. Postępu 19, magazyn nr 13, 02-676 Warszawa.
    7. Po rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu kosztów przesyłki reklamowanego Produktu.
  10. REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG ELEKTRONICZNYCH
    1. Sklep internetowy Onebee podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i stron internetowych sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości techniczne zgłoszone przez Klientów.
    2. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem serwisu i stron internetowych sklepu, Klient może zgłaszać mailowo pod adres [email protected] lub przy użyciu formularza kontaktowego.
    3. W reklamacji Klient powinien opisać rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
  11. ROZSTRZYGANIE SPORÓW I POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Klient, który jest Konsumentem, może w razie zainteresowania skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Spory dotyczące zakupów internetowych można rozwiązać w drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Konsument może również skorzystać z innych metod pozasądowego rozwiązywania sporów i np. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
    2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  12. RODO – PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
    1. W celu realizacji Umowy sprzedaży na odległość Sprzedawca przetwarza:
      • informacje dotyczące urządzenia Użytkownika w celu zapewnienia poprawności działania usług: adres IP komputera, informacje zawarte w plikach cookies lub innych podobnych technologiach, dane dotyczące sesji, dane przeglądarki internetowej, dane dotyczące urządzenia, dane dotyczące aktywności na Stronie, w tym na poszczególnych podstronach;
      • informacje o geolokalizacji, jeżeli Użytkownik wyraził zgodę na dostęp usługodawcy do geolokalizacji. Informacja o geolokalizacji jest wykorzystywana w celu dostarczania bardziej dostosowanych ofert produktów i usług;
      • dane osobowe Użytkowników: imię, nazwisko, adres siedziby, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu, NIP, numer konta bankowego lub inne dane osobowe, których podanie jest niezbędne do zrealizowania zakupu, a których podania w procesie zakupowym wymaga Administrator.
    2. Informacje te nie zawierają danych dotyczących tożsamości Użytkowników, lecz w połączeniu z innymi informacjami mogą stanowić dane osobowe i w związku z tym Administrator obejmuje je pełną ochroną przysługującą na gruncie RODO.
    3. Dane te są przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu realizacji usługi, tj. umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem oraz zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO, w związku z wyrażeniem zgody na stosowanie określonych plików cookies lub innych podobnych technologii, wyrażonych przez odpowiednie ustawienia przeglądarki internetowej zgodnie z Prawem telekomunikacyjnym lub w związku z wyrażeniem zgody na geolokalizację. Dane są przetwarzane do czasu zakończenia korzystania przez Klienta/Użytkownika ze Sklepu internetowego Onebee.
    4. Administrator zobowiązuje się podjąć wszelkie środki wymagane na mocy art. 32 RODO, tj, uwzględniając stan wiedzy technicznej, koszt wdrażania oraz charakter, zakres i cele przetwarzania oraz ryzyko naruszenia praw lub wolności osób fizycznych o różnym prawdopodobieństwie wystąpienia i wadze, Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić stopień bezpieczeństwa odpowiadający temu ryzyku.
  13. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
    (ZAŁĄCZNIK NUMER 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)

    Wzór formularza odstąpienia od umowy

    (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

    – Adresat:

    Onebee SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

    ul. Świeradowska 47, 02-662 Warszawa

    https://onebee.pl/

    Email: [email protected]

    – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) umowy dostawy następujących towarów(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących towarów(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

    – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

    – Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

    – Adres konsumenta(-ów)

    – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

    – Data

    (*) Niepotrzebne skreślić.

Zawartość koszyka
Przewijanie do góry